Wednesday, December 30, 2009

DEMAM PANAS !

Salam...

Hari ni ai tak masuk opis, kepala ai berdenyut macam bom atom nak meletop, panas badan mendadak naik. Nak bangun pun terhuyung-hayang.

Tido ai tak lena malam tadi, tiap-tiap setengah jam ai terbangun, kadang-kadang baru tido 10 minit, ai dah terjaga lagi...badan adalah bersuhu tinggi.

Kali terakhir ai diserang demam panas ialah awal bulan Jun lalu, ketika ai baru balik dari percutian di Sabah. Ketika itu cuaca disana adalah sangat panas kerana musim kemarau...

Perubahan cuaca memang mempengaruhi kesihatan kita.

9 tukang komen:

Mr.Clive said...

ponteng!hehe

Si budak Aboi said...

cianye..sila mkn panadol!

iLaSyakiLa said...

huuhuh..
take care..

WiraTLC said...

kena h1n1 ke? kena gi periksa cepat tu...

Daffodil D said...

get well soon ya! :")

[s][u][e][h][a][n][n] said...

hoh kamu sakit....sila berehat tau :)

secangkir madu merah said...

makan ubat dan banyakkan rehat...

ME~SARA said...

~ To All : terima kaceh bebanyak kat korang...tocei-tocei, nandre...

ME~SARA said...

~ To All : terima kaceh bebanyak kat korang...tocei-tocei, nandre...

DEMAM PANAS !

Salam...

Hari ni ai tak masuk opis, kepala ai berdenyut macam bom atom nak meletop, panas badan mendadak naik. Nak bangun pun terhuyung-hayang.

Tido ai tak lena malam tadi, tiap-tiap setengah jam ai terbangun, kadang-kadang baru tido 10 minit, ai dah terjaga lagi...badan adalah bersuhu tinggi.

Kali terakhir ai diserang demam panas ialah awal bulan Jun lalu, ketika ai baru balik dari percutian di Sabah. Ketika itu cuaca disana adalah sangat panas kerana musim kemarau...

Perubahan cuaca memang mempengaruhi kesihatan kita.

9 comments:

Mr.Clive said...

ponteng!hehe

Si budak Aboi said...

cianye..sila mkn panadol!

iLaSyakiLa said...

huuhuh..
take care..

WiraTLC said...

kena h1n1 ke? kena gi periksa cepat tu...

Daffodil D said...

get well soon ya! :")

[s][u][e][h][a][n][n] said...

hoh kamu sakit....sila berehat tau :)

secangkir madu merah said...

makan ubat dan banyakkan rehat...

ME~SARA said...

~ To All : terima kaceh bebanyak kat korang...tocei-tocei, nandre...

ME~SARA said...

~ To All : terima kaceh bebanyak kat korang...tocei-tocei, nandre...