Wednesday, December 23, 2009

CINTAKU 30%

Salam...

Hehe...pagi ni ai nak story pasal cinta, cinta ai untuk orang tu cuma 30% je, wahahaahh...orang tu jangan le murke ek...sebab lagi 50% cinta ai ni khas untuk Allah, biaupun ai ni jahat dan nakal, tapi hati ai tetap ingat, sayang & cintai Allah s.w.t. sepenuhnya.

Ok, yang lagi 20% terbahagi untuk si comel ai dengan family ai...

Adil ke?

Adil le tu kan? Takkan ai nak bagi 100% cinta ai kat family je, atau kat orang tu je, mana boleh kan? Ai kena la bahagikan cinta ai agar hidup ai kat dunia ni jadi seimbang...






4 tukang komen:

Pakcik Mamau said...

cukup seimbang la tu..hehehe

Mohd Ridzuan said...

ehem-ehem..patut cintakan Allah kene 100%, mne boleh bagi2, xde kompromi..hehe
just my 2cent

sara said...

~To Pakcik : heheheh...

sara said...

~ To Mohd : memang kita perlu cintai allah 100%, tapi kita sebagai manusia pon nak rasa disayangi dan menyayangi kan? sebab tu ai bahagikan cinta ai supaya seimbang di dunia & akhirat.

CINTAKU 30%

Salam...

Hehe...pagi ni ai nak story pasal cinta, cinta ai untuk orang tu cuma 30% je, wahahaahh...orang tu jangan le murke ek...sebab lagi 50% cinta ai ni khas untuk Allah, biaupun ai ni jahat dan nakal, tapi hati ai tetap ingat, sayang & cintai Allah s.w.t. sepenuhnya.

Ok, yang lagi 20% terbahagi untuk si comel ai dengan family ai...

Adil ke?

Adil le tu kan? Takkan ai nak bagi 100% cinta ai kat family je, atau kat orang tu je, mana boleh kan? Ai kena la bahagikan cinta ai agar hidup ai kat dunia ni jadi seimbang...






4 comments:

Pakcik Mamau said...

cukup seimbang la tu..hehehe

Mohd Ridzuan said...

ehem-ehem..patut cintakan Allah kene 100%, mne boleh bagi2, xde kompromi..hehe
just my 2cent

sara said...

~To Pakcik : heheheh...

sara said...

~ To Mohd : memang kita perlu cintai allah 100%, tapi kita sebagai manusia pon nak rasa disayangi dan menyayangi kan? sebab tu ai bahagikan cinta ai supaya seimbang di dunia & akhirat.