Saturday, December 5, 2009

FIRST DAY PC FAIR...



Salam...

Wei korang, ape dah jadi? Ai tak nampak pon sesape yang kata nak dtg PC Fair semalam? Apakah?

Semalam orang tak ramai, mungkin sebab hari jumaat, masih ramai yang bekerja, mungkin hari ni akan penuh sesak, wakakakaak....


See, tak ramai kan? Masih ade ruang kosong di antara pengunjung, kita tengok ari ni macam mana ye...

Tekak ai pun dah kering jerit-jerit, wakakakak.....

8 tukang komen:

Pakcik Mamau said...

pc fair dh berakhir..badan manyak letih..hehehe..tp tahun ni kureng skit,xtau la nape..xsesak sgt pn..xpadat sgt pn atau tara wit..hehehe!

PenuliS said...

adehh....x berkesempatan nk ke sana...huhuhu...

KayZ said...

sory i pown xsmpt nk g sna jumaat aritu.
bnyk kija nk kene siap..
esok ny, sabtu i nk cuti2 malaysia lak..

Dhana/戴安娜 said...

salam sahabat
wah bagus postingnye seru kayaknya he..he...thnxs n good luck ye

sara said...

~ To Pakcik : Mungkin sebab parents jimat duit kot, sekolah nak buka ni, eheheh...

sara said...

~ To Penulis : Takpe, tahun depan bulan April ade lagi...

sara said...

~ To KayZ : Ape kah? wakakak...see u next pc fair...

Shykin said...

sempat pergi aritu..
hari ahad. ramai jugak org.

FIRST DAY PC FAIR...



Salam...

Wei korang, ape dah jadi? Ai tak nampak pon sesape yang kata nak dtg PC Fair semalam? Apakah?

Semalam orang tak ramai, mungkin sebab hari jumaat, masih ramai yang bekerja, mungkin hari ni akan penuh sesak, wakakakaak....


See, tak ramai kan? Masih ade ruang kosong di antara pengunjung, kita tengok ari ni macam mana ye...

Tekak ai pun dah kering jerit-jerit, wakakakak.....

8 comments:

Pakcik Mamau said...

pc fair dh berakhir..badan manyak letih..hehehe..tp tahun ni kureng skit,xtau la nape..xsesak sgt pn..xpadat sgt pn atau tara wit..hehehe!

PenuliS said...

adehh....x berkesempatan nk ke sana...huhuhu...

KayZ said...

sory i pown xsmpt nk g sna jumaat aritu.
bnyk kija nk kene siap..
esok ny, sabtu i nk cuti2 malaysia lak..

Dhana/戴安娜 said...

salam sahabat
wah bagus postingnye seru kayaknya he..he...thnxs n good luck ye

sara said...

~ To Pakcik : Mungkin sebab parents jimat duit kot, sekolah nak buka ni, eheheh...

sara said...

~ To Penulis : Takpe, tahun depan bulan April ade lagi...

sara said...

~ To KayZ : Ape kah? wakakak...see u next pc fair...

Shykin said...

sempat pergi aritu..
hari ahad. ramai jugak org.