Tuesday, December 15, 2009

ITU INI BEGITU BEGINI...

Salam...

Malam tadi ai sampai umah lepas maghrib, emmm...jalan jammed tak hengat kat bulatan jalan kuching, jalan ipoh ke Brem Mall, ai pun pelik, patutnye cuti-cuti sekolah ni jalan lengang le kan, ni tak, makin teruk lak...

Hari ahad lepas ai masak sup ayam halia, heheheh...ingatkan nak uploadkan gambau semalam, tapi handphone tertinggal plak kat umah, jawabnye ai upload hari ni je la, story dah basi, wakakakak....lantak...

Tapi ai lupe nak amek gambau sayur bayam goreng ngan ikan bilis & cili api le...aisehhhh... punye le sedapppp, ekekekek...pedas-pedas baru le ade kick...



Taraaa...






Ade orang tu kan... dia kan... makan kan... sampai empat kali berulang-ulang, cessss... lagi mau komplen ai masak tak sedap konon, tapi bertambah-tambah, apekah???




kopi kacip fatimah

Wakakakak...makan nasi sayur bayam cili api dengan sup ayam halia, pastu pekena lak kopi kacip fatimah, ahahahahah....meletop-letop bontot ai, wakakakak...bukan meletop le, buang angin je tu, halia tu kuat penangan nye tau...

Ok cukup...ujung minggu ni ade tiga cuti, ai tengah pikir nak gi mane ek?

7 tukang komen:

KayZ said...

cambest ler lauk tuh...

~@k1 is @utuMn!~ said...

sedap2~
ahh! hjg mggu ni?
da ad tempahan mkn free di kenduri kawen... ekkekekeke~~

Si budak Aboi said...

kopi tu yg power kan !

Rash said...

beza ngn sup ayam biase lebih halia ker?
slalunye rash mkn ayam masak halia~ xpenah plak sup ayam halia..

Pakcik Mamau said...

meletop bontot?kahkahkah..!letak halia bnyk skit..kacip tu letak tongkat ali lg skit..hehehe!

relevan said...

Kacip Fatimah baik untuk wanita..

Q.A.S.E.H said...

wah3...gabungan yg MANTOP gituh....letOp2 jdnye...hehe

ITU INI BEGITU BEGINI...

Salam...

Malam tadi ai sampai umah lepas maghrib, emmm...jalan jammed tak hengat kat bulatan jalan kuching, jalan ipoh ke Brem Mall, ai pun pelik, patutnye cuti-cuti sekolah ni jalan lengang le kan, ni tak, makin teruk lak...

Hari ahad lepas ai masak sup ayam halia, heheheh...ingatkan nak uploadkan gambau semalam, tapi handphone tertinggal plak kat umah, jawabnye ai upload hari ni je la, story dah basi, wakakakak....lantak...

Tapi ai lupe nak amek gambau sayur bayam goreng ngan ikan bilis & cili api le...aisehhhh... punye le sedapppp, ekekekek...pedas-pedas baru le ade kick...



Taraaa...






Ade orang tu kan... dia kan... makan kan... sampai empat kali berulang-ulang, cessss... lagi mau komplen ai masak tak sedap konon, tapi bertambah-tambah, apekah???




kopi kacip fatimah

Wakakakak...makan nasi sayur bayam cili api dengan sup ayam halia, pastu pekena lak kopi kacip fatimah, ahahahahah....meletop-letop bontot ai, wakakakak...bukan meletop le, buang angin je tu, halia tu kuat penangan nye tau...

Ok cukup...ujung minggu ni ade tiga cuti, ai tengah pikir nak gi mane ek?

7 comments:

KayZ said...

cambest ler lauk tuh...

~@k1 is @utuMn!~ said...

sedap2~
ahh! hjg mggu ni?
da ad tempahan mkn free di kenduri kawen... ekkekekeke~~

Si budak Aboi said...

kopi tu yg power kan !

Rash said...

beza ngn sup ayam biase lebih halia ker?
slalunye rash mkn ayam masak halia~ xpenah plak sup ayam halia..

Pakcik Mamau said...

meletop bontot?kahkahkah..!letak halia bnyk skit..kacip tu letak tongkat ali lg skit..hehehe!

relevan said...

Kacip Fatimah baik untuk wanita..

Q.A.S.E.H said...

wah3...gabungan yg MANTOP gituh....letOp2 jdnye...hehe