Saturday, December 26, 2009

APA YANG TERJADI SEMALAM?

Salam...

Hari ni ai nak upload hasil tangkapan ikan...eheheh...bukan le, hasil tangkapan gambau masa ai merayap sepanjang hari semalam....dari pagi santak ke malam, wakakakak....


Anda kenal ini pakcik?


Itu bukan pakcik mamau ye kawan-kawan, ekekekek...itu pakcik santa. Amcam? Ade comel? wakakakak...patung semata-mata! Ai pi merayap banyak tempat kat KL semalam, tapi tak jumpa walau seorang pun pakcik santa bagi gula-gula kat bebudak.


Ni pokok kismes kecik, macam tak real...



Ni pokok kismes setinggi bangunan 3 tingkat..


Macam real tapi palsu jugak. Korang boleh teka tak gambau ni ai tangkap kat mana? Huhuhuhu....umat manusia adelah sangat ramai semalam. Bersesak-sesakkan...nak berjalan pun terasa macam ai dok langgar bontot orang. Kena pegang orang tu kuat-kuat, ai takut hilang...wakakakak....



Perhatikan...ape yang ai fokus?


Maaflah, kamera henpon ai cikai, gambar tak jelas...ehehe....tengok bebetul, apakah itu? Ai tak fokus pokok, tapi ai fokus kat lelangit bangunan tu...



Zoom sikit...


Ye kawan-kawan, benda yang berbintik-bintik putih dalam gambar kat atas tu yelah Salji Tiruan, wakakaka...Masa ni ai cume nampak kepala orang je, sebab terlalu ramai...dimanakah ai semalam? heheheh....adekah korang pun berada di sinun? Yang pastinye, lepas je sampai kat umah, kitorang berterebas membasuh kepala. Ahahahahaah....gara-gara salji tipu...

10 tukang komen:

Dhana/戴安娜 said...

aslmkum wr.wb
salam sahabat
saya kenal pakcik dia cakep n sip salam buat pakcik ya he..he...wah artikelnya bagus...thnxs n good luck ya

ME~SARA said...

~ To Dhana : Pakciknye cakep ya? eheheh...

relevan said...

Jingle bell..jingle bell!

ME~SARA said...

~ To Relevan : wakakakak...

farysa said...

ni dkt pavi ke?
ke tmpt lain ek?
hehe

hans said...

hahahah
santa semua obesiti je
xlarat jalan nak kasi gula2

fathiahRAIHANA said...

santa skrg tak kasi gula2 dah
kasi coklat plak
naik taraf
haha

ME~SARA said...

~ To Farysa : hehehe...betol jawapan awak...

ME~SARA said...

~ To Hans : Tahun depan azam baru santa ilah nak diet, wakakakak...

ME~SARA said...

~ To Fathiah : Santa save budget, year end...eheheheh....

APA YANG TERJADI SEMALAM?

Salam...

Hari ni ai nak upload hasil tangkapan ikan...eheheh...bukan le, hasil tangkapan gambau masa ai merayap sepanjang hari semalam....dari pagi santak ke malam, wakakakak....


Anda kenal ini pakcik?


Itu bukan pakcik mamau ye kawan-kawan, ekekekek...itu pakcik santa. Amcam? Ade comel? wakakakak...patung semata-mata! Ai pi merayap banyak tempat kat KL semalam, tapi tak jumpa walau seorang pun pakcik santa bagi gula-gula kat bebudak.


Ni pokok kismes kecik, macam tak real...



Ni pokok kismes setinggi bangunan 3 tingkat..


Macam real tapi palsu jugak. Korang boleh teka tak gambau ni ai tangkap kat mana? Huhuhuhu....umat manusia adelah sangat ramai semalam. Bersesak-sesakkan...nak berjalan pun terasa macam ai dok langgar bontot orang. Kena pegang orang tu kuat-kuat, ai takut hilang...wakakakak....



Perhatikan...ape yang ai fokus?


Maaflah, kamera henpon ai cikai, gambar tak jelas...ehehe....tengok bebetul, apakah itu? Ai tak fokus pokok, tapi ai fokus kat lelangit bangunan tu...



Zoom sikit...


Ye kawan-kawan, benda yang berbintik-bintik putih dalam gambar kat atas tu yelah Salji Tiruan, wakakaka...Masa ni ai cume nampak kepala orang je, sebab terlalu ramai...dimanakah ai semalam? heheheh....adekah korang pun berada di sinun? Yang pastinye, lepas je sampai kat umah, kitorang berterebas membasuh kepala. Ahahahahaah....gara-gara salji tipu...

10 comments:

Dhana/戴安娜 said...

aslmkum wr.wb
salam sahabat
saya kenal pakcik dia cakep n sip salam buat pakcik ya he..he...wah artikelnya bagus...thnxs n good luck ya

ME~SARA said...

~ To Dhana : Pakciknye cakep ya? eheheh...

relevan said...

Jingle bell..jingle bell!

ME~SARA said...

~ To Relevan : wakakakak...

farysa said...

ni dkt pavi ke?
ke tmpt lain ek?
hehe

hans said...

hahahah
santa semua obesiti je
xlarat jalan nak kasi gula2

fathiahRAIHANA said...

santa skrg tak kasi gula2 dah
kasi coklat plak
naik taraf
haha

ME~SARA said...

~ To Farysa : hehehe...betol jawapan awak...

ME~SARA said...

~ To Hans : Tahun depan azam baru santa ilah nak diet, wakakakak...

ME~SARA said...

~ To Fathiah : Santa save budget, year end...eheheheh....