Thursday, December 24, 2009

SI HITAM MENGGATAL...

Salam...

Semalam ai pi minum petang ngan member ai kat kedai mamak, minum teh tarik je sambil sembang-sembang. Sekali ade mamat hitam dari jauh tersenyum-senyum kat ai. Ai pun pandang le belakang kot-kot ade awek cun belakang ai, tapi yang ade cume bangku kosong. Sah le mamat hitam tu dok usha ai, wakakaka....

Korang nak tau sape yang ai maksudkan dengan gelaran mamat hitam? Alaa...yang baru-baru ni polis dok buat ops gagak hitam kat KL ni, atau dengan kata mudahnye, negro le...wakakakak...hampeh tol...

Sekali itu mamat hitam datang kat meja kitorang, dalam kegelapan dia tersengih-sengih, ai cuma nampak gigi dia je yang putih, eheheheh...dia bunyi kat ai :



si hitam : Hi miss, u're so sweet...

ai : ohhh...thanks. (dalam hati ai... sweet taik kucen!)

si hitam : What is ur name? May I know you? As a friend I mean...

ai : errr...i'm sorry sir, my husband is waiting for me outside.

(time tu ai dah ajak member ai tu angkat kaki...)




wakakakaka....gilo ko...kang ade yang kena pelangkung kang, ahahahah....ade pulak nak goda ai, siot jer...pi la cari minah hitam sama bangsa ngan ko, cisss...

Korang jangan memain ngan mamat hitam ni, diorang dok usha pompuan melayu kita, pastu disuruhnye antau dadah ke merata dunia. Kononnye diorang taja ko pi melancong. Cehhh....piii raaahhh...takde makne nye...

18 tukang komen:

Fahim 'n Alin said...

ahaha.. tekene si itam..

ps; itam manis = kopi..sdp uh

Si budak Aboi said...

lain kali hang tunjuk kasut taw..!

mujahid said...

maaakkk aiiii...mat hitam. tu belum masuk mat kelabu asap, mat putih @ mat warna warni...keh3:)

Pakcik Mamau said...

hehehe..ok gak tu..hitam pn itam la..dia pn ciptaan Tuhan gak..dia pn nk nafsu gak tp dia kuang ajau xde adab! hampeh nyer negro!memalam bising wat kacau! pastu mabuk2! adess pakcik lak yg over..dh..dh..

black_mel said...

haha..si itam tu mmg...
pantang jumpa ppuan melayu...
dia igt ppuan melayu senang digoda kot...

sue said...

penh gak,,,tengah tggu bas maghrib kat kepong sentral,pas2 dahla xde ramai org.. boleh dmamat itam duduk kat ujung pandang i n pegang2 die punye a**. gile!!!1 ade bas i terus naik, padahl bas tu bukan nk g tempat yg i nak g. xkesahhh asal selamat dr jantan tu

Rash said...

klu kena kacau mase sorang2 cuak gak kn.. nasib la die just tny jer kn..

Angelosanora said...

eiiiiiii takutttttttt

noor afzan said...

isk2..minta jauh la..

sara said...

~ To Fahim : kopi memang sedappp...ahahah...

sara said...

~ To Aboi : Len kali ai bukan saje tunjuk kasut tapi ai tunjuk tapak kaki sekalik, ekekekek....

sara said...

~ To Mujahid : sape le pulak mat kalerful tu ek? he...

sara said...

~ To Mujahid : sape le pulak mat kalerful tu ek? he...

sara said...

~ To Pkcik : bab diorang memekak tu yang ai paling tensen, padahal cakap dgn hanpone je, tapi suara dia 5 batu pon org leh dengau.

sara said...

~ To Sue : berhati-hati le kalau balik memalam, kat kepong sentral tu memang banyak gagak itam...cisss...

sara said...

~ To Black : Ai ade baca mastika, ppuan melayu ramai yang suka kat depa kononnye depa ni baik, romantik, tak kedekut...depa pon cakap yang ppuan melayu senang sangkot kat depa, menyirap ai...pii laaa mampuih...huhuhu...

sara said...

~ To Rash : Ai adelah sangat cuak campo nyampah campo benci, eheheheh...

sara said...

~ To Angel & Noor : Jangan korang layan mamat itam tu kalau depa kacau ko.

SI HITAM MENGGATAL...

Salam...

Semalam ai pi minum petang ngan member ai kat kedai mamak, minum teh tarik je sambil sembang-sembang. Sekali ade mamat hitam dari jauh tersenyum-senyum kat ai. Ai pun pandang le belakang kot-kot ade awek cun belakang ai, tapi yang ade cume bangku kosong. Sah le mamat hitam tu dok usha ai, wakakaka....

Korang nak tau sape yang ai maksudkan dengan gelaran mamat hitam? Alaa...yang baru-baru ni polis dok buat ops gagak hitam kat KL ni, atau dengan kata mudahnye, negro le...wakakakak...hampeh tol...

Sekali itu mamat hitam datang kat meja kitorang, dalam kegelapan dia tersengih-sengih, ai cuma nampak gigi dia je yang putih, eheheheh...dia bunyi kat ai :



si hitam : Hi miss, u're so sweet...

ai : ohhh...thanks. (dalam hati ai... sweet taik kucen!)

si hitam : What is ur name? May I know you? As a friend I mean...

ai : errr...i'm sorry sir, my husband is waiting for me outside.

(time tu ai dah ajak member ai tu angkat kaki...)




wakakakaka....gilo ko...kang ade yang kena pelangkung kang, ahahahah....ade pulak nak goda ai, siot jer...pi la cari minah hitam sama bangsa ngan ko, cisss...

Korang jangan memain ngan mamat hitam ni, diorang dok usha pompuan melayu kita, pastu disuruhnye antau dadah ke merata dunia. Kononnye diorang taja ko pi melancong. Cehhh....piii raaahhh...takde makne nye...

18 comments:

Fahim 'n Alin said...

ahaha.. tekene si itam..

ps; itam manis = kopi..sdp uh

Si budak Aboi said...

lain kali hang tunjuk kasut taw..!

mujahid said...

maaakkk aiiii...mat hitam. tu belum masuk mat kelabu asap, mat putih @ mat warna warni...keh3:)

Pakcik Mamau said...

hehehe..ok gak tu..hitam pn itam la..dia pn ciptaan Tuhan gak..dia pn nk nafsu gak tp dia kuang ajau xde adab! hampeh nyer negro!memalam bising wat kacau! pastu mabuk2! adess pakcik lak yg over..dh..dh..

black_mel said...

haha..si itam tu mmg...
pantang jumpa ppuan melayu...
dia igt ppuan melayu senang digoda kot...

sue said...

penh gak,,,tengah tggu bas maghrib kat kepong sentral,pas2 dahla xde ramai org.. boleh dmamat itam duduk kat ujung pandang i n pegang2 die punye a**. gile!!!1 ade bas i terus naik, padahl bas tu bukan nk g tempat yg i nak g. xkesahhh asal selamat dr jantan tu

Rash said...

klu kena kacau mase sorang2 cuak gak kn.. nasib la die just tny jer kn..

Angelosanora said...

eiiiiiii takutttttttt

noor afzan said...

isk2..minta jauh la..

sara said...

~ To Fahim : kopi memang sedappp...ahahah...

sara said...

~ To Aboi : Len kali ai bukan saje tunjuk kasut tapi ai tunjuk tapak kaki sekalik, ekekekek....

sara said...

~ To Mujahid : sape le pulak mat kalerful tu ek? he...

sara said...

~ To Mujahid : sape le pulak mat kalerful tu ek? he...

sara said...

~ To Pkcik : bab diorang memekak tu yang ai paling tensen, padahal cakap dgn hanpone je, tapi suara dia 5 batu pon org leh dengau.

sara said...

~ To Sue : berhati-hati le kalau balik memalam, kat kepong sentral tu memang banyak gagak itam...cisss...

sara said...

~ To Black : Ai ade baca mastika, ppuan melayu ramai yang suka kat depa kononnye depa ni baik, romantik, tak kedekut...depa pon cakap yang ppuan melayu senang sangkot kat depa, menyirap ai...pii laaa mampuih...huhuhu...

sara said...

~ To Rash : Ai adelah sangat cuak campo nyampah campo benci, eheheheh...

sara said...

~ To Angel & Noor : Jangan korang layan mamat itam tu kalau depa kacau ko.