Thursday, November 26, 2009

YEAH...YEAH...ESOK RAYE !

Salam...

Tajuk kat atas tak menahankan, ahahahah...macam bebudak nak sambut raye bebenau. Alahaiii...pagi ni ai terlambat masuk opis, sebabnye ai pi pos opis membayau bil-bil utang piutang...wakakakak....sudahkah anda membayau bil-bil anda??? eheheh....

Tinggal bil tenet je yang ai lom bayau, tu bayau pakai maybank2u je, sonang sket...yang lecehnye bil api air astro ni...huaaaa.....kena amek nombor, kena tunggu lamaaaaaaaaaaaaaaaa.....akibatnye, lambat masuk opis! kang boss hangin lak kat ai tau!!!

Walau ape pun, ai tetap hepi sebab sok nak raye, heheheh...dapat jumpa kaum kerabat, sahabat semua, biaupun bukan raye Aidil Fitri....huhuhu....Ooopppssss...malam ni ai nak pi soping, jomm...




Ai sangat suka bersoping...

6 tukang komen:

relevan said...

Ye ye esok raya..selamat hari raya..hati hati dijalan raya..

relevan said...

Ye ye esok raya..selamat hari raya..hati hati dijalan raya..

IxoR@ said...

wah....shopping raya tu...

sangat tidak menahan....

selamat hari raya aidil adha...jgn lupa esok episod akhir Nur Kasih...

p/s: nuff tido ...

Rizky2009 said...

semoga pengorbanan kita tak sia2.....

Rash said...

mcm hari raye puase plak die... huhuhu...
selamat hari raye haji =)

p/s: bil api air astro pn bule pki online kn...

♥♥akukahmilikmu♥♥ said...

wah..syok dia..selamat ari raya yer..

YEAH...YEAH...ESOK RAYE !

Salam...

Tajuk kat atas tak menahankan, ahahahah...macam bebudak nak sambut raye bebenau. Alahaiii...pagi ni ai terlambat masuk opis, sebabnye ai pi pos opis membayau bil-bil utang piutang...wakakakak....sudahkah anda membayau bil-bil anda??? eheheh....

Tinggal bil tenet je yang ai lom bayau, tu bayau pakai maybank2u je, sonang sket...yang lecehnye bil api air astro ni...huaaaa.....kena amek nombor, kena tunggu lamaaaaaaaaaaaaaaaa.....akibatnye, lambat masuk opis! kang boss hangin lak kat ai tau!!!

Walau ape pun, ai tetap hepi sebab sok nak raye, heheheh...dapat jumpa kaum kerabat, sahabat semua, biaupun bukan raye Aidil Fitri....huhuhu....Ooopppssss...malam ni ai nak pi soping, jomm...




Ai sangat suka bersoping...

6 comments:

relevan said...

Ye ye esok raya..selamat hari raya..hati hati dijalan raya..

relevan said...

Ye ye esok raya..selamat hari raya..hati hati dijalan raya..

IxoR@ said...

wah....shopping raya tu...

sangat tidak menahan....

selamat hari raya aidil adha...jgn lupa esok episod akhir Nur Kasih...

p/s: nuff tido ...

Rizky2009 said...

semoga pengorbanan kita tak sia2.....

Rash said...

mcm hari raye puase plak die... huhuhu...
selamat hari raye haji =)

p/s: bil api air astro pn bule pki online kn...

♥♥akukahmilikmu♥♥ said...

wah..syok dia..selamat ari raya yer..