Friday, January 8, 2010

PAGI YANG GELAP !


Salam...

Ai bangun je subuh tadi, langit gelap betol. Nampaknye macam nak hujan. Sekali ai baru je melangkah nak pi mandi, hujan turun menderu-deru, alahai...

Ai paling lemah kalau time hujan-hujan ni, bukannye ape, yang lemahnya takde internet wei, nyampah tau! Kat tempat ai kalau time hujan memang P1 Wimax tu buat hal, huh...geram je...

Ai baru je nak blogwalking, terus modem tu dok blinking-blinking kaler merah...grrrr...ni yang buat ai panas terbakau ni. Dah petang-petang macam ni baru lah internet ade. Itupun sebab hujan dah berhenti...ohhhh....Wimax!

Pagi Yang Gelap...
Kini Sudah Terang...
wewewewewe.....

5 tukang komen:

hans said...

thanks singgah my blog
rajin2 la singgah yer

Johny Tim said...

Hurmm..ssh2 tukar jek pada service len.
Comments me back !

[asam]pedas said...

thanks singgah blog asam pedas k~

sabo bebanyak!

WiraTLC said...

internat masalah tu perkara biasa... sebenarnya negara kita memang ada masalah internat slow... pakai le selaju mana pun dan semahal mana pun... tetap ada masalah... lawat jugak awk kat blog sy ye... ingatkan dah lupa..

pudding pie said...

gne wimax de prob ker??

PAGI YANG GELAP !


Salam...

Ai bangun je subuh tadi, langit gelap betol. Nampaknye macam nak hujan. Sekali ai baru je melangkah nak pi mandi, hujan turun menderu-deru, alahai...

Ai paling lemah kalau time hujan-hujan ni, bukannye ape, yang lemahnya takde internet wei, nyampah tau! Kat tempat ai kalau time hujan memang P1 Wimax tu buat hal, huh...geram je...

Ai baru je nak blogwalking, terus modem tu dok blinking-blinking kaler merah...grrrr...ni yang buat ai panas terbakau ni. Dah petang-petang macam ni baru lah internet ade. Itupun sebab hujan dah berhenti...ohhhh....Wimax!

Pagi Yang Gelap...
Kini Sudah Terang...
wewewewewe.....

5 comments:

hans said...

thanks singgah my blog
rajin2 la singgah yer

Johny Tim said...

Hurmm..ssh2 tukar jek pada service len.
Comments me back !

[asam]pedas said...

thanks singgah blog asam pedas k~

sabo bebanyak!

WiraTLC said...

internat masalah tu perkara biasa... sebenarnya negara kita memang ada masalah internat slow... pakai le selaju mana pun dan semahal mana pun... tetap ada masalah... lawat jugak awk kat blog sy ye... ingatkan dah lupa..

pudding pie said...

gne wimax de prob ker??