Wednesday, January 6, 2010

KO NI CHE NAB KE KAK NAB?

Salam...

Baru-baru ni ade member adik ai antau 'sesuatu' bagi kat family ai, dia suruh mak ai tolong jaga. Atau dengan kata lain, dia minta mak ai tolong bela. Ai tak kisah pun, sebab dia sangat comel, lagipun dia makan sayuran je, kos nak sara hidup dia bukan le mahal pon...

Heheheh...adik ai sayang sangat kat dia, siap panggil dia Che Nab, tak senonoh je bunyinye, dah le dia panggil tunang dia Che Yah, sesuka ati dia je tau...muncung-muncung dah tunang dia tu ai tengok, wakakakak....

Pepagi buta, bangun je dari tido sebelom adik ai pi keja, dia dok terkam Che Nab dulu, di ajak nye Che Nab berborak, dia main-main dengan Che Nab, dia bagi Che Nab makan, sampai kadang-kadang bila Che Yah datang umah, adik ai masih lagi dengan Che Nab kesayangan nye...

Camtu le dia, boleh dikatakan sampai ayah ai pon dok sayang Che Nab.. Ayah ai bukan pencinta Che Nab ye, wakakakak....

Ok, ni le Che Nab kesayangan kami tu...


Taraaa...



Zoom sikit...


Che Nab suka mamam carrot dengan kangkung, asalnya Che Nab ni sepasang, tapi yang jantan tu dah kojol, ekekek...ai tak tau lak nape yang jantan tu mati, selepas kematian yang jantan tu le baru member adik ai mintak mak ai tolong bela Che Nab.

So, selamat datang ke family kami ye Che Nab, ehhh...ko ni Che Nab ke Kak Nab? Ahahahah.....





8 tukang komen:

Zack said...

sekor je??=)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

arnab kita dah mati...2 ekor sebb kesejukan...dah la tu hadiah dari best fren... :(

tgk che nab u teringat kat arnab2 kita yang dah mati tu..

s.c.h.u.l.t said...

ala tomienyer rabbit

WiraTLC said...

buat satey sedap tu.. hehehehehe

ME~SARA said...

~ To Zack : tulah pasal, sekor lagi dah mati...

ME~SARA said...

~ To Suehan : Arnab boleh mati sebab kesejukan ke? alamak...mak ai letak kat belakang umah je, mati le...

ME~SARA said...

~ To Wira : woi woi...kalau adik ai dengar tu Che Nab nak dibuat satay, ade yang kena pelangkong ni kang, wakakak...

myra_zoe said...

comelnye arnab!

KO NI CHE NAB KE KAK NAB?

Salam...

Baru-baru ni ade member adik ai antau 'sesuatu' bagi kat family ai, dia suruh mak ai tolong jaga. Atau dengan kata lain, dia minta mak ai tolong bela. Ai tak kisah pun, sebab dia sangat comel, lagipun dia makan sayuran je, kos nak sara hidup dia bukan le mahal pon...

Heheheh...adik ai sayang sangat kat dia, siap panggil dia Che Nab, tak senonoh je bunyinye, dah le dia panggil tunang dia Che Yah, sesuka ati dia je tau...muncung-muncung dah tunang dia tu ai tengok, wakakakak....

Pepagi buta, bangun je dari tido sebelom adik ai pi keja, dia dok terkam Che Nab dulu, di ajak nye Che Nab berborak, dia main-main dengan Che Nab, dia bagi Che Nab makan, sampai kadang-kadang bila Che Yah datang umah, adik ai masih lagi dengan Che Nab kesayangan nye...

Camtu le dia, boleh dikatakan sampai ayah ai pon dok sayang Che Nab.. Ayah ai bukan pencinta Che Nab ye, wakakakak....

Ok, ni le Che Nab kesayangan kami tu...


Taraaa...



Zoom sikit...


Che Nab suka mamam carrot dengan kangkung, asalnya Che Nab ni sepasang, tapi yang jantan tu dah kojol, ekekek...ai tak tau lak nape yang jantan tu mati, selepas kematian yang jantan tu le baru member adik ai mintak mak ai tolong bela Che Nab.

So, selamat datang ke family kami ye Che Nab, ehhh...ko ni Che Nab ke Kak Nab? Ahahahah.....





8 comments:

Zack said...

sekor je??=)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

arnab kita dah mati...2 ekor sebb kesejukan...dah la tu hadiah dari best fren... :(

tgk che nab u teringat kat arnab2 kita yang dah mati tu..

s.c.h.u.l.t said...

ala tomienyer rabbit

WiraTLC said...

buat satey sedap tu.. hehehehehe

ME~SARA said...

~ To Zack : tulah pasal, sekor lagi dah mati...

ME~SARA said...

~ To Suehan : Arnab boleh mati sebab kesejukan ke? alamak...mak ai letak kat belakang umah je, mati le...

ME~SARA said...

~ To Wira : woi woi...kalau adik ai dengar tu Che Nab nak dibuat satay, ade yang kena pelangkong ni kang, wakakak...

myra_zoe said...

comelnye arnab!