Saturday, March 20, 2010

KUNJUNGAN ESOK...

Salam...

Pejam celik je dah hari sabtu, esok dah hari ahad, ahad maknanye cuti...hehe..

Bila cakap pasal cuti, mesti kepala otak ai ni dah sesiap planning nak gi mana ek? Tapi esok ai tak dapat nak keluar merayap, salah satu sebab ialah isi rumah ai ni belum baik betul lagi demamnya, sebab kedua lak ada tetamu nak datang esok, weheheheh...

Penuh lah satu rumah ai esok riuh rendah macam kenduri, maklum le rumah ai kecik je, bila kaum kerabat ai datang, penuhlah satu rumah, duduklah korang kat mana-mana ceruk dapor, wakakakak...

Yang bestnye, mak ai pun ade di KL ni, huhu...cuti-cuti sakan tol orang tua tu, di tinggalnye ayah kat Melaka nun sensorang jaga rumah, mak pulak syok-syok jalan rumah anak-anak, heheheh....Gasak le korang...




KORANG TERLIUR TAK?

2 tukang komen:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

KUNJUNGAN ESOK...

Salam...

Pejam celik je dah hari sabtu, esok dah hari ahad, ahad maknanye cuti...hehe..

Bila cakap pasal cuti, mesti kepala otak ai ni dah sesiap planning nak gi mana ek? Tapi esok ai tak dapat nak keluar merayap, salah satu sebab ialah isi rumah ai ni belum baik betul lagi demamnya, sebab kedua lak ada tetamu nak datang esok, weheheheh...

Penuh lah satu rumah ai esok riuh rendah macam kenduri, maklum le rumah ai kecik je, bila kaum kerabat ai datang, penuhlah satu rumah, duduklah korang kat mana-mana ceruk dapor, wakakakak...

Yang bestnye, mak ai pun ade di KL ni, huhu...cuti-cuti sakan tol orang tua tu, di tinggalnye ayah kat Melaka nun sensorang jaga rumah, mak pulak syok-syok jalan rumah anak-anak, heheheh....Gasak le korang...




KORANG TERLIUR TAK?

2 comments:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini