Tuesday, March 16, 2010

MALAMKU PENASARAN...

Salam...

Malam ni badan ai rasa amat letih, dengan kerja yang tak pernah surut, dengan otak ai yang serabut, pemikiran ai pun dah ting tong ni, masalah yang tak kunjung padam, tunggu wayar bumi nak tercabut je lagi ni. heheheh...


Kat rumah ni semua orang demam, dari yang kecik sampailah yang besar, sekarang ni musim orang jatuh sakit ke? Ai pun tak pasti, tinggal ai je yang belum terjangkit sama. Mohon Allah jauhkan segala penyakit dari ai buat masa ni, ai kena kuat, kena tabah, hati mau keras, baru dapat cari duit lebih.


Mata dah rasa ngantok, hajat hati kalau dapat bantal ni mau ai bongkang je tengah-tengah rumah, tapi tanggungjawab kena galas dulu, jap lagi ai nak angkut semua virus-virus demam ni pi klinik, buat medical check up, tengok ape ke hal nye dah dua hari demam tak kebah-kebah. Risau gak kalau-kalau melarat, kang lagi teruk lak.

4 tukang komen:

relevan said...

Demam yer..p klinik makan ubat baring baring dan ZzZz lah..

WiraTLC said...

makan ubat ... semoga cepat sembuh...

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

MALAMKU PENASARAN...

Salam...

Malam ni badan ai rasa amat letih, dengan kerja yang tak pernah surut, dengan otak ai yang serabut, pemikiran ai pun dah ting tong ni, masalah yang tak kunjung padam, tunggu wayar bumi nak tercabut je lagi ni. heheheh...


Kat rumah ni semua orang demam, dari yang kecik sampailah yang besar, sekarang ni musim orang jatuh sakit ke? Ai pun tak pasti, tinggal ai je yang belum terjangkit sama. Mohon Allah jauhkan segala penyakit dari ai buat masa ni, ai kena kuat, kena tabah, hati mau keras, baru dapat cari duit lebih.


Mata dah rasa ngantok, hajat hati kalau dapat bantal ni mau ai bongkang je tengah-tengah rumah, tapi tanggungjawab kena galas dulu, jap lagi ai nak angkut semua virus-virus demam ni pi klinik, buat medical check up, tengok ape ke hal nye dah dua hari demam tak kebah-kebah. Risau gak kalau-kalau melarat, kang lagi teruk lak.

4 comments:

relevan said...

Demam yer..p klinik makan ubat baring baring dan ZzZz lah..

WiraTLC said...

makan ubat ... semoga cepat sembuh...

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini